This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Traspasos
#1
El código de alianza Paco 856.355.650 y el código de alianza * ñ * familia * ñ 609.405.856 son de la misma persona y se transfieren de una cuenta, cómo se responde en las capturas, este jugador es un infractor reincidente , anteriormente expulsado con una cuenta con el mismo nombre. La espera de la justicia en el juego para todos los jugadores debe ser expulsada nuevamente.Se me vais a decir lo mande al soporte, cosa que ya he hecho, este mensaje es para que quede constancia de ello

El código de alianza Paco ñ 856.355.650 y el código de alianza * ñ * family * ñ 609.405.856 son de la misma persona y se transfieren de una cuenta a otra, cómo se refleja en las capturas, este jugador es un infractor reincidente, anteriormente Expulsado con una cuenta con el mismo nombre. La espera de justicia en el juego para todos los jugadores debe ser expulsada nuevamente


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply
#2
Thanks for the notice. Please contact our support at support@evilgrog.com as we can't discuss account related issue openly on the forums. Smile
Reply
#3
Se manda a support@evilgrog.com pero nada

Se envía mensaje a support@evilgrog.com y mientras el jugador haciendo traspasos,?,valen de algo las denuncias?


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply
#4
Y se va repitiendo la historia...

(11-23-2018, 09:41 AM)Santorayo Wrote: Thanks for the notice. Please contact our support at support@evilgrog.com as we can't discuss account related issue openly on the forums. Smile

Mandé tres veces , con 6 capturas diferentes de traspasos de dólares de esas cuentas y no recibí contestación , no sé si compró uranio y lo dejáis hacer trampas , pero son demasiado evidente . ?I sent three times, with 6 different transfers of dollars from those accounts and I did not receive an answer, I do not know if he bought uranium and you let him cheat, but they are too obvious. ?


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)